Out of the box or out of business
Cyriel Kortleven
Ideile care vând.
Pare simplu, pare fancy sau pare o gluma. Pare ca este fantasmare lipsita de sens. Categoric nu este asa.
Creativitatea este coloana vertebrala a comunicarii, neuronii in flacari care fac neinteresantul sa fie interesant si produsele sa devina branduri.
Spre deoesbire de literatura si de arta, creatia publicitara nu poate fi abordata fara procesarea pragmatica a brief-ului. Realizam proiecte de creatie pornind de la brief, in aceeasi masura, depasindu-l.
Atentie la detalii
Brilum Advertising genereaza idei creative si eficiente pentru dezvoltarea continua a brandurilor. De asemenea, un factor important al procesului creativ, este mixul dintre integrarea strategiei de brand, originalitatea ideilor si implementarea elementelor de marketing aferente. Iar muschiul originalitatii nu se dobandeste decat prin exercitiu repetat, asociere inteligenta si formare continua.
In final, creatia publicitara inseamna mai mult decat integrarea celor doua componente ale publicitatii: copy-ul si designul. Inseamna, major, integrarea tuturor elementelor pentru a creea o campanie sau o executie de brand remarcabila.
Spirit antreprenorial
Jumatate de veac ne-a ajuns sa vedem ca cel mai mic rau posibil este capitalismul, gandirea si piata libera. Ce domeniu si ce disciplina este mai fascinanta si mai vie decat business-ul si reprezentantii sai? Niciuna.
Traim intr-un context in care suntem inconjurati de branduri, inca majortiar straine. Avem nevoie sa ne creem propriile branduri, propria cultura economica si antreprenoriala intr-un climat de business care, de 25 de ani ne este potrivnic.