Serviciile noastre de publicitate au un fundament comun – integrarea comunicarii si a marketingului cu brandul. Prin urmare, agregarea diferitele domenii, elemente si discipline puse in slujba procesului de comunicare se realizeaza in intervalul client-agentie si are ca numitor comun dezvoltarea, promovarea si reputatia de brand. Instrumentele utilizate: diagnosticul si cercetarea de brand, arhitectura de brand, strategia si executia. Avantajul acestui mod de lucru integrativ este faptul ca serviciile de comunicare sunt subsumate brandului fiind achizitionate, manageriate si realizate sub managementul comun client-agentie, facilitand astfel eficacitatea dezvoltarii si executiilor colaterale brandului.

Branding + identitate 

Identitate vizuala si corporate, arhitectura de brand

Rebranding – brand lifting – repozitionare, redesenare

Pentru serviciile de branding si identitate vizuala, Brilum Advertising elaboreaza si manualul de identitate vizuala in conformitate cu arhitectura de brand si regulile stabilite in acord cu restrictiile și premizele proiectului de brand.

Print design + publicitate

outdoor, indoor print

mape de prezentare

brosuri / cataloage

pliante / flyere

product placement & POS design

ilustratie digitala

fotografie de produs

Packaging + prod. management

solutii de ambalare

packaging design

formate medii si mari

management si asistenta productie

Design+ executie

Design vectorial, simulari, productie

Managementul executiilor si productiei publicitare – parteneri cheie

Comunicarea corporate inseamna, printre altele, expertiza, productie, know-how. Adica sa te fi contruntat cu situatii, adica sa fi pus acolo unde lucrurile devin complicate.

Marketing ROI

gandire si planificare strategica

monitorizarea campaniilor de comunicare

consultanta si cost-control al bugetelor de comunicare

pre-testarea si testarea campaniilor de publicitate

planificare media-plan

managementul bugetelor de comunicare

consultanta strategica

Promotionale + Semnale de brand

importul produselor promotionale

managementul categoriei

design produse promotionale

management si personalizare produse promotionale