“Un brand este, in definitiv, o organizatie, un produs sau un serviciu cu personalitate. Atunci, pentru ce atata valva?

In ciuda omniprezentei brandurilor, a brandingului si a atator dezbateri, surpirnzator de putini oameni par sa inteleaga cu adevarat brandingul. Fiindca este confuz si creeaza confuzie. Si asta pentru ca poate rezuma, in acelasi timp, atat chestiuni importante, cat si chestiuni aparent superficiale si triviale.”

Wally Olins, Manual de Branding

Oricat de stralucit si ingenios, oricat de bine aplicat si contextualizat in corpul identitatii, nu logo-ul vinde. Brandul o face, atunci cand in mintea consumatorului conexiunile creaza platforma necesara pentru a realiza o asociere personala care produce satisfactie. Sau, dupa caz, pasiune sau chiar devotament. Outfit-ul sau suprafata vizibila a iceberg-ului o reprezinta semnul, logoul si identitatea – adica elementele vizuale si textuale care autentifica locul in care doreste sa se pozitioneze brandul respectiv.

Imaginati-va ca societatea actuala, asa cum este configurata, este posibila nu numai datorita revolutiei industriale ci si a emergentei brandurilor. Ele au dat nume, relevanta si corporalitate istoriei capitalismului. Henry Ford sau Benz, John Pemberton sau Rockefeller au trasat fundamentele brandurilor contemporane.

Pentru că suntem pasionaţi de branduri şi de evolutia lor de la concepţie la naştere şi dezvoltare, serviciile noastre converg, sistematic, către originile inaugurale ale actului de comunicare comercială: brandul. Din această pricină, serviciile noastre, născute fiind din disciplina creării brandurilor, sunt orientate, în aceeaşi măsură, către amplificarea imaginii pozitive şi consolidate a companiilor clienţilor noştri.

Încercăm să îmbinăm, de fiecare dată, infrastructura necesară a unui brand cu arhitectura şi cu mizele sale de business. Astfel, ne străduim, în ceea ce priveşte creaţia şi articularea brandurilor să aplicăm metode şi tehnici apte să anticipeze nu numai rigorile publicului ţintă ci şi subtilităţile prin care un brand se diferenţiază rapid şi inaugural de concurentul său creând emotie, memorabilitate şi disponibilitate comercială în reflexul de cumpărare al publicului-ţintă.