2010-2011: Sezon pentru idei si branduri
Un bilanţ târziu pentru anul trecut şi prognoze timpurii pentru anul curent.
Am creat campanii, idei şi branduri. Unele grăbite, altele îndelung măsurate şi calibrate în funcţie de rigorile disciplinei şi aplecarea clienţilor către lucruri mişto. Multă energie, multă dospire şi, de asemenea, multe informaţii acumulate şi stratificate atât în zona de brand design cât şi în lucrurile de marcom.
2011 pregăteşte, pentru clienţii noştri, câteva surprize notabile. În mod curent lucrăm la proiectul de social media „ComUnity” pe care sperăm să îl implementăm până la sfârşitul lunii februarie, portalul Studiolife la care lucrăm de ceva timp şi prin care sperăm să ne lansăm în zona de quality media content plus un proiect recent de custom home design în care vrem să punnem la lucru toată jucăuşenia de care trebuie să se bucure orice designer.
Iată câteva din brandurile create de Brilum. Toate au fost proiecte interesante şi creative.
Clientul, Fundaţia „Zamolxes. O fundaţie pentru tineret” din Câmpina, este una dintre cele mai prestigioase şi captivante asociaţii de profil din ţară având programe naţionale şi internaţionale cu feedback şi roade măgulitoare în ceea ce priveşte programele educaţionale transculturale, comunicarea, fenomenele cross-culturale şi trainigul tinerilor într-o lume globalizată.
Nu de puţine ori, munca într-o agenţie independentă are suişuri şi coborâşuri şi în funcţie de toanele, asperităţile sau inteligenţa noastră contextuală.
Sunt proiecte la care creaţia, implementarea şi produsul finit se ţes în tempouri bine calibrate iar ideea este anticipată de la primul semn aşternut pe hârtie. Ulterior, ritmul devine rapid şi precipitat, aproape balzacian, acceleraţia este la podea şi rezolvările anumitor situaţii sau chestiuni tehnice se ţin lanţ conducând lejer la împlinirea proiectelor.
Contrapartida este dată nu neapărat depresii cioraniene pe marginea proiectelor dificile ci, mai degrabă de fascinaţia faptului că, având în faţă o lucrare care poati fi măreaţă, tu, ca publicitar te afli într-un blocaj mental perfect.
După ce trec mirajele concediului şi trece şi tatonarea de departe a subiectului, dacă te laşi prins în puzzle-ul chestiunii de rezolvat şi renunţi la orice mijloc facil de inspiraţie (google, youtube sau alţi monştrii online) ţi se poate oferi nu numai ideea în sine ci, mai ales, drumul sinuos de parcurs pentru a împlini proiectul respectiv. Iar frumuseţea acelei cărări este inegalabilă întrucât, fascinaţia drumului interior al publicitarului este similară cu mistagogia personajelor lui Borges – lucruri iniţiatice, tărâmuri şi oameni cifraţi în adâncimi şi poveşti extraordinare, memorii şi teorii a căror adâncime este perenă.